Kategoriler
Girişimcilik ve Yenilikçilik

Escaping The Build Trap

Girişimcilik kitaplığında ilk paylaşacağım kitap, Produx Labs ve Product Institute’un kurucusu Melissa Perri’den, etkin ürün yöneticilerinin değer yaratan ürünler ortaya çıkardıkları üzerine bir eser.

Firmalar, günümüz koşullarında rekabet edebilmek için çıktılara odaklanmak yerine sonuçlara odaklanan müşteri merkezlilik kültürünü benimsemeleri gerekmekte. Çıktılara odaklı yaşayan ve doğal olarak yok olan şirketler, genellikle müşterinin ihtiyaçları yerine, kendi takvimlerine uyan ürünler çıkararak “yapım tuzağına” düşerler.

Bu kitapta Melissa Perri, ideal ürün yönetimi için temeller oluşturmanın şirketlerin hedeflerine ulaşırken gerçek müşteri sorunlarını çözmelerine nasıl yardımcı olabileceğini açıklıyor. Bir şirkette nasıl iletişim kuracağınızdan ve nasıl işbirlikleri oluşturacağınıza kadar farklı konulara değiniyor. Büyük ya da küçük ölçekli herhangi bir firmaya uygulanabilecek ürün yönetimi ilkelerini öğreneceksiniz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.